2.9.09

De tres persones que m'estimen....

Avui, els meus pares i la meva filla m'han fet aquest regal, que vull transcriure
*Tal dia com avui, fa 41 anys, a dos quarts de cinc de la tarda, després d'haver-te esperat durant 9 mesos, per fi et vaig poder abraçar entre els meus braços. Eres la nena més bonica del món, i jo la mare més feliç i orgullosa de tot l'univers. Fins aquest dia, va ser la cosa més important que havia fet en tota la meva vida. (Mama)
__________________________________________________________
*Després de 41 anys, segueixo estimant-te igual que el primer dia. (Papa)
__________________________________________________________
*Com et pots imaginar, sóc la teva única i especial filla que has portat al món. Ja sé que de vegades ens enfadem, ja sé que de vegades m'engegaries a pastar fang (i jo també, jeje).... Però, malgrat tot, no et canviaria per a res del món, per que ets per a mi i vull que sempre sigui així. Que tu ets la persona en la que pugui depositar al llarg de la meva vida tot el carinyo i amor que et pugui donar (La teva Princeseta)
__________________________________________________________

Gràcies per aquest regal que m'heu fet.... Només puc donar-vos les gràcies a tots tres, per fer-me tan feliç SEMPRE.... (D'una persona que us estima)

31 comentaris:

òscar ha dit...

els posts rodons i preciosos no sempre els fem nosaltres mateixos. molts cop, surten posts entendridors tot i que es facin a tres mans.

moltíssimes felicitats! el 68 és una collita excepcional!

òscar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
L'Escrividor ha dit...

Moltes felicitats. Jo vaig néixer el mateix dia que tu, però de fa 42 anys!

Les Coses són com Som ha dit...

uix, m'he emocionat, la veritat és que és un regal preciós, no sé si és el millor que et poden fer, suposo que sí com a filla. Sempre he somiat tenir-ne un. Moltes felicitats i gaudeix del regal.
Porto la fregona? jejeje (és broma). Muak!!

anjo ha dit...

Sap ???? Avui, nómes dir te....que t estimo

hugo ha dit...

Hola Cris:
Pues, per molts anys.

Des d' avui els anys que els compleixin altres. La resta ja passen a ser baralles amb els miralls... I aixó és "pan comido".

¡Ah! T'he deixat un comentari en el "mar de plata"

salut,
hugo

Anònim ha dit...

Muy bellas palabras y sobre todo emotivas y sentidas.

Felicidades y enhorabuena por mi parte.

Mª Angeles B. ha dit...

Pos muchos felicidades.

saludos.

DANI ha dit...

Felicitats Cris!!!

Cris (V/N) ha dit...

*anjo.... i jo a tu mi amor.... Gràcies per "això" també.... de debó.... Milers de petons per a TU i una dolça abraçada
*òscar, avui ha estat un dia molt emotiu :) Moltes gràcies i tens tota la raó!!
*L'escrividor Moltíssimes felicitats doncs per a tu també!! Salutacions i gràcies per passar :)
*instints, jo també m'he aixugat la llagrimeta, eh? ainssssss, moltes gràcies guapa, un petó :)
*hugo, benvingut, un plaer tenir-te per aqui.... el comentari de "plata" demà tindrà contesta.... escrius molt i molt bé.... Gràcies :) Salutacions!
*Caminante, muchas gracias :) Un saludo muy cordial para ti
*Mª Ángeles y Jose, muchísimas gracias, algunos posts, no los puedo traducir, espero lo entendáis :) Un gran abrazo para los dos!!!

Carlos ha dit...

moltes felicitats.
el millor regal és aquell que et commou per la seva senzillesa.

Cris (V/N) ha dit...

*Carlos, moltes gràcies.... ja és ben veritat que no calen grans coses per emocionar, oi? Salutacions i gràcies per venir :)

Naia ha dit...

Si ho arribo a saber, no tradueixo, m'has emocionat, un monton, zorionak maca, que ja t'aquestes fent madura, jajaja. Petons :)

Cris (V/N) ha dit...

*Naia, muasssssssssssss, ayer te eché de menos nena :) Gracias i gràcies, muxus i petons

Sergi ha dit...

Moltes felicitats, amb una mica de retard, però suposo que hi sóc a temps!

Cris (V/N) ha dit...

XeXu, i tant!!!!!! Moltíssimes gràcies :)

Kudifamily ha dit...

Moltes Felicitats Cris!
Et coneixia pel blog de les finestres (hi vaig arribar gràcies a en Tibau), però aquest blog no l'havia visitat.
I dius que el meu blog desprèn amor? Doncs aquest teu desprèn felicitat i tendresa a parts iguals!
M'aniràs veient per aquí, no ho dubtis!

Cris (V/N) ha dit...

*Bon dia Kudifamily, i benvinguts!! Moltes gràcies per retornar-me la visita, casa vostra és una meravella i em va encantar!! Per cert, compartim nom de "Princeseta" :)) Petons per a tots 4 i fins aviat!!

pepa mas gisbert ha dit...

Nunca es tarde para felicitar a quien se aprecia.

Una abraçada

Cris (V/N) ha dit...

Ummmm, Alma.... moltíssimes gràcies, de tot cor.... Un petó per a tu :)

Cris (V/N) ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Lala ha dit...

La felicidad siempre viene de las personas, al igual que la infelicidad. Las cosas no son ni dicen nada, ni hacen nada.
Por eso creo firmemente que eres muy muy feliz con este regalo precioso. :D



Un besito


Lala



P.D. Creo que al mismo tiempo que a ti conocí a otra Cris. Hasta hoy pensaba que los comentarios en mi espacio eran de la misma Cris! xD!
Pero ya está solucionado: estás fichada desde ahora en mi google reader ;)

Cris (V/N) ha dit...

*Lala, si el "error" está resuelto yo que me alegro.... Y sí, soy muy feliz, y aprovecharé lo que dure, que nada es para siempre.... Besos de piruleta roja :))

la jardinera ha dit...

Que pena que no entienda del todo el catalán, porque lo que entiendo de este post me ha chiflado.

Muac y felicidades,

Cris (V/N) ha dit...

*la jardinera.... palabras de amor y afecto de una família que me quiere, en el día de mi 41 cumpleaños, así que échale imaginación, y si te apetece, ya no en este post, en cualquiera de los que no hay traducción, he puesto un traductor a la derecha del blog.... algunas palabras se me hace muy complicado de pasarlas a mi otro idioma.... supongo que me disculparás :) Un petó y un besote!!! Gracias por venir!

JuanMa ha dit...

Lo que piensan de nosotros quienes nos conocen bien dice mucho de como somos...

Puedes sentirte orgullosa.

Besos.

Cris (V/N) ha dit...

*JuanMa, no sabes cuánto lo estoy, tengo una familia excepcional, y mucha gente estupenda a mi alrededor.... qué más puedo pedir? Gracias por pasar, un beso :)

fra miquel ha dit...

Ufff! Arribo tardíssim!! FELICITATS!!

I és que no es pot estar a tot arreu i per tothom, Cris.
Ara que tinc una estona faig repàs de posts endarrerits i em trobo el teu aniversari.
Una abraçada i B7s

Cris (V/N) ha dit...

*fra miquel, mai és tard per una felicitació, així que moltíssimes gràcies, i no corris, que no cal :) Tu vine sempre que vulguis i tinguis una estona, sempre ets molt ben rebut!!

assumpta ha dit...

Aaaiiisss!
A misses dites altre cop! Si és que ho intento però no arribo a tots!

MOLTES FELICITATS, PRECIOSAAAAAAAA!!!

Quina nina més bonica estaves feta.

Mil petons.
=)))

Cris (V/N) ha dit...

*assumpta, jajajaa, no pateixis dona, no sempre podem arribar a tot, jo la primera, que vaig com las cabretes ara aquí i ara allà.... moltíssimes gràcies, de tot cor, i com li deia a dalt a fra miquel, vine quan tinguis una estoneta, que no hi ha cap compromís, reina!! Un peto gran :)