10.8.09

París, toujours París....

Tinc ganes de tornar-hi.... Anar a veure el Musée du Louvre i extasiar-me davant d' obres d'art com La Gioconda.... passejar xino-xano per Montmartre, fer fotos al Sacré Coeur.... admirar l'alçada de la Tour Eiffel sota la seva estructura de ferro.... pujar a un dels molts bateaux mouche en qualsevol punt del Sena que m'acosti a Notre-Dame i a la estàtua de la Llibertat.... passar per davant del Moulin Rouge i també arribar al centre Georges Pompidou per gaudir dels artistes que habiten a la seva plaça.... asseure'm a un bar dels Champs Elysées i fer un "café au lait" a prop de la Place de la Concorde i el seu Obelisc (más de mil cabezas rodaron bajo la guillotina en esta plaza, hoy la más grande y bella de París).... Entrar al Jeu de Paume i veure més quadres, més art.... Amb sort, visitar de bell nou Versailles -quan estigui ben florit- i recordar que T'estimo és Je t'aime, mentre escolto la veu de Charles Aznavour cantant La Bohème.... Aleshores tancaré els ulls i deixaré que una llàgrima de felicitat rellisqui per les meves galtes....
__________________________________________________________
Tengo ganas de volver.... Ir a ver el Musée du Louvre y extasiarme delante de obras de arte como La Gioconda.... pasear con la calma por Montmartre, hacer fotos al Sacré Coeur.... admirar la altura de la Tour Eiffel bajo su estructura de hierro.... subir a uno de los muchos bateaux mouche en cualquier punto del Sena que me acerque a Notre-Dame y la estatua de la Libertad.... pasar por delante del Moulin Rouge y también llegar al centro Georges Pompidou para disfrutar de los artistas que habitan en su plaza.... sentarme en un bar de los Champs Elysées y tomar un "café au lait" cerca de la Place de la Concorde y su Obelisco (más de mil cabezas rodaron bajo la guillotina en esta plaza, hoy la más grande y bella de París).... Entrar en el Jeu de Paume y ver más cuadros, más arte.... Con suerte, visitar de nuevo Versailles - cuando esté bien florido - y recordar que Te amo es Je t'aime mientras escucho la voz de Charles Aznavour cantando La Bohème.... Entonces, cerraré los ojos suavemente y dejaré que una lágrima de felicidad resbale por mis mejillas. ...

15 comentaris:

Naia ha dit...

Ains, que envidia, como vives niña. Aunque...mucho Paris y no conoces mi tierra, no te diria je te aime, pero maite zaitut, fijo que si.
Espero que se cumplan tus sueños, besos :)

Sergi ha dit...

Fa tant temps que vaig anar-hi jo, que quan hi torni serà com tornar-la a veure de nou per primer cop. Potser ja va tocant, però és que en aquell moment vaig fer una promesa, i no sembla que ningú la recordi, ni que tingui cap possibilitat de complir-se.

Cris (V/N) ha dit...

*Naia, he sido jóven, eh? en este viaje tenía 10 años menos :) jajajjajaa t'estimo nena!
*Xexu, he estat algunes vegades a París, però de la darrera ja ni m'enrecordo.... m'encanta aquella ciutat!!! (i les promeses, són només això, de vegades s'acompleixen i d'altres s'obliden.... tu endavant!)

Mis Girasoles y yo ... ha dit...

J'adore Paris... J'aime Paris ♥

En mis fotos maravillosas las podrás ver. Ahora te seguiré yo. Gracias por visitarme.

Cris (V/N) ha dit...

*Michelle, les he estat mirant i són precioses, com la majoria que tens al bloc, gràcies per passar i benvinguda :)

Xavi Heredia ha dit...

Dona, no ens recordis Paris d'aquesta forma, que ens ataca la melanconia!!! Bon fotoblog, gràcies per passar-te pel meu, espero tornar-te a trobar.

Joana ha dit...

París és d'aquelles ciutats que sempre amaguen un racó màgic una descoberta que ens fa sospirar...
He de tornar-hi!!!!!!!!!!!!!!

Cris (V/N) ha dit...

*Xavi.... no sóc jo, és París.... no "el sents"?? Gràcies per venir, salutacions :)
*Joana, jo sempre voldria re-tornar a París.... és quasi bé un vici, oi? Un petó gran!

pepa mas gisbert ha dit...

És una ciutat on no sembles mai foraster.

Salutacions

Unknown ha dit...

Amb la passejada literària que en fas, ens hi apuntaríem de seguida a compartir-la. Quines ganes que m'has fet venir de tornar-hi!

Cris (V/N) ha dit...

*Alma, quanta raó tens.... A més a més, em cauen bé i "j'adore" com parlen.... um, oh lá la :)
*Núria... i les coses que em deixo de ben segur, però, així sempre és un motiu més per retornar i conèixer més coses, oi? Un petó Núr :)

L'Amo del tros ha dit...

Que bonic es Paris.
Jo hi vaig anar fa un be de déu d'anys.
Encara estaven traient els retols de "Lutècia"...
Recordo les protestes de la gent contra de la construcció de la piramide del Louvre.
I les olors "diferents" del quartier latin.
Salutacions.

Unknown ha dit...

Me encantaron las fotos, de verdad. Eso sí, voy a tener que ponerme con el catalán.
Mil gracias por la visita. Prometo volver OK?

Un petó molt fort

Cris (V/N) ha dit...

*L'Amo del troç.... caram, només recordava Lutecia de l'Asterix i Obèlix, jajajaja, potser ja és hora de tornar a visitar la ciutat de les llums, no? Ah, per cert, el cinema ja és en color!! Benvingut!
*Ricardo, lo tuyo sí son fotos, esto es un "apaño", pero bueno, es lo que hay. Muchos posts están traducidos y si no, a la derecha hay "traductores" .... Gracias y bienvenido :)

Cesc Sales ha dit...

Paris te un encant. Te llum. cada vegada que hi tornes hi resedcubreixes alguna cosa nova. Els seus cafés, els parcs, les avingudes, la llum...

M'encanta.

Molt bones les fotos