5.6.09

Princeseta....

A tu i per tu, per ser com ets,
cada dia més i més el meu tot,
per sempre....
Tu ets jo, i jo sóc tu,
i així serà,
per sempre....
Mira't als meus ulls,
- que són teus -
i veuràs com i quant t'estimo....
Agafa la meva mà,
la tindré a prop de la teva si et cal....
Deixa'm sentir una altra vegada
el teu dolç petó a la galta....
I de fons, com la millor cançó,
el so d'una rialla clara....
------
No oblidis mai, mai,
que t'estimo fins a dalt del cel
i més amunt de les estrelles....
(Princeseta meva, gràcies per existir i ser meva.... jo, sempre teva)

9 comentaris:

LA TEVA PRINCESETA ha dit...

T'ESTIMO MÉS QUE A NINGÚ EN AQUEST MÓN...
PER SEMPRE MÉS...LA TEVA PRINCESETA...

Cris ha dit...

nena, tens un mocador??? ains.... Qualsevol cosa, xiula'm, eh? :)

DooMMasteR ha dit...

Molt guapa la princeseta i molt guapo el retrat! ;-)

Petons a les dues!

Naia ha dit...

Ains,sera de lo que mas me ha costado entender y aun asi.....no lo entendi todo,pero un beso para ti y para esa princesa que sera igual que su madre:)

Cris ha dit...

*DooM... moltes gràcies :)
*Naia, gracias por el esfuerzo, en breve pondré un pequeño traductor, pero lo haces muy bien, en serio que valoro de donde eres y que me sigas es un honor para mí.... Besos preciosa!

Josep ha dit...

És ta filla?

Cris ha dit...

Doncs si, Josep, una noieta de quasi 13 anys!! (ainsssss, com passa el temps .... ) Benvingut, per cert, i gràcies pels comentaris, que no t'ho havia dit :)

Anònim ha dit...

Una foto preciosa y en ella se ve algo que has hecho mejor que la foto. Besos para las dos...!

Cris ha dit...

*Anònim: Gràcies.... saludos cordiales :)