8.7.10

Contrallum....

A l'escola us havien fet la vostra cara en cartulina negra?

Aquesta foto m'ha recordat quan era petita i a la guarderia ens feien posar a la paret de perfil i amb una cartulina ens resseguíen la carona per fer-ne un quadre pels pares.

Una nena, mirava ahir vespre -bocabadada- com els Pirates arribaven a la platja de Premià de Mar (estem de Festa Major).... Ja era fosc i la seva cara no la vaig poder captar en una fotografia "robada", però era preciosa, tenia els ulls ben oberts, el pare la duia a braços, com una reina i així la recordaré. Una gran nit, de festa, aigua, somriures i sobretot, ulls de nens radiants de felicitat.... I, els dels grans, també!

29 comentaris:

Sergi ha dit...

La que descrius és una imatge molt tendra que m'ha fet pensar en una imatge que ens va quedar d'un dels primers concerts d'Antònia Font que vam anar: un pare amb el seu fillet pujat a les espatlles, i el nen mirava els músics i penso que en cantava alguna, si no recordo malament. A tots nosaltres se'ns queia la bava.

fanal blau ha dit...

:)

sargantana ha dit...

m'encanta la boca tan petonera que s'endevina...
molt maca!!

TORO SALVAJE ha dit...

No recordo que a l'escola fessim això.

Els meus profes em sembla que eren uns ganduls...

Petons.

DooMMasteR ha dit...

Que bonic Cris!! I que bé que s'ho passen els nens a les festes majors! De lo millor que hi ha!

Paco Becerro ha dit...

Nosotros tampoco hicimos ese ejercicio en el cole, pero me animaré a probar, un contraluz precioso...

Besos

JJMiracle ha dit...

Jo tampoc no ho recordo… Gaudeix de la festa major!

Les Coses són com Som ha dit...

uf, jo del cole només recordo els partits de futbol a les hores del pati, quan ens castigaven (sempre érem els mateixos) i alguns mestres, del què feia a classe ni idea (he hagut de mirar els àlbums de gran).
Les cares de la canalla són essència!!! Passa-ho bé i bon cap de setmana!!

sànset i utnoa ha dit...

santa innocència! que es pot fer tan gran!

P.S. A mi no me n’havien fet mai cap a contrallum. Alguna, amb la càmera, i per accident.

*Sànset*

òscar ha dit...

La meva dona ("enteradilla" de mena) volia que hi anessim però -per feina d'ella- ha estat impossible. :(

A mi, de petit, altra cosa que obrir en canal un pobre llargandaix i estampar la ma damunt del fang no vaig fer.

Mª Angeles B. ha dit...

Pues la foto quedo preciosa....me encanta es genial.

Besos

altairbejar ha dit...

Bonito contraluz aunque yo, es una opinión muy particular, habría dejado los bordes menos suavizados.

Saludos.

Ferran Porta ha dit...

Resseguir la cara en cartulina no, no ho recordo, però... s'hi val, fotocopiar la cara amb una galta enganxada al fred vidre de la copiadora? ;)

Festa major, platja, Maresme... ai, que em poso melancòlic!

rits ha dit...

un post preciós!
passa-ho molt bé a la festa major!!!!

Naia ha dit...

Abans de llegir-te, vaig pensar que eres tu de petit, ja t'anava a dir el que t'han fet malbé els anys!!!, Jajaja.
Una foto preciosa, i m'imagino que bé que t'ho passaries veient als Pirates, (que alguna cosa de pirata, també tens el teu, lalala)
T'estimo maca, molts petons, i formal, que et vigilo, eh? jejeje. Muxus eta besarkada bat:)

el paseante ha dit...

És bonica la mirada dels nens quan veuen alguna cosa sorprenent (que per a ells són la majoria de coses).

Merce ha dit...

bonita imagen Cris, muy bonita. Estas miradas a veces son dificiles de captar. Tambien hay que saber verlas, y tu estabas allí :)

biquiñossss

GEMMA ha dit...

Jo no ho havia fet de petita. Una bona idea per fer-la ara amb els més petits!

alfonso ha dit...


Me quedo con las ganas de ver sus ojos. Veremos si hay más suerte con las próxima... ¡pidele permiso y tómate tu tiempo!

petons

CR & LMA
________________________________

Anònim ha dit...

sisi, bonita foto.

Marina ha dit...

¡felices fiestas! haz muchas fotos y cómpartelas con nosotros.
Un abrazo

Cris (V/N) ha dit...

*Gràcies per comentar la imatge, si no ho heu provat mai, és un record que amb els anys us farà somriure, mai és massa tard :) Petons i abraçades!!

*Gracies por comentar la imágen, si no lo habéis probado nunca, es un recueredo que con los años os hará sonreír, nunca es demasiado tarde :) Besos y abrazos!!

Elfreelang ha dit...

Ple de tendresa i dolça melangia....ooooh una gran somriure!

Torrevientos ha dit...

Segurament els grans perque tornaven chiquets per uns moments, veient a la resta.

Les Coses són com Som ha dit...

per cert Cris, restringiré les entrades al bloc, m'agradaria que poguessis tenir-hi accés (si vols), i per això necessito alguna adreça de correu, no sé si me la vols facilitar.
(es que no sé com més fer-ho, perquè no em deixa agregar adreça url). Gràcies!!

deomises ha dit...

Aprofito el darrer post per felicitar-te en la teva onomàstica. Per molts anys

d.

PS: Avui al meu poble també comença la Festa Major (del 24 al 28 de juliol, per Santa Anna, que és la patrona, però). Es tracta del Vendrell, al Baix Penedès.

Rokins ha dit...

bona festa major guapa!
aquest tipus de sensacions alimenten l'ànima :-)

.... ha dit...

doncs és una fotografia "robada" de gran qualitat, totalment artística. La veig en tamany poster.
Et felicito de nou pel teu blog

khalina ha dit...

Una bonica foto!
A mi a l'escola no van fer-me dibuixar :( Reclamaré

Espero que anessin bé les festes!