26.5.09

Una finestra qualsevol....

Hi han espais que ens aboquen al món exterior.... fora de la tranquil·litat i l'anonimat de casa nostra.... una trista finestra pot ser el contacte amb el carrer, el lloc on traiem el cap per tal de respirar aire fresc, passar estones observant a qui passa per sota de "l'aparador".... Recordo Brujas (la Venècia del nord), una ciutat que em va captivar .... envoltada de canals per navegar-hi i gaudir de l'espectacle de com es poden guarnir finestres exposant nines de porcellana, peluxos i joguines o cortines de ganxet meravelloses.... Un reflex fidel del que et podries trobar de portes endins.... M'imagino qui pot haver posat aquestes flors, o haver cosit la lona blanc-i-blava que tan bé llueix enmig de la majestuosa paret de pedra.... Un raconet petit, quasi discret, que em va cridar l'atenció mentre passejava per un poblet que és de conte de fades.... I, com és la teva finestra?
__________________________________________________________
Hay espacios que nos arrojan al mundo exterior.... fuera de la tranquilidad y el anonimato de nuestra casa.... una triste ventana puede ser el contacto con la calle, el lugar donde sacamos la cabeza para respirar aire fresco, pasar momentos observando al que pasa por debajo "del escaparate".... Recuerdo Brujas (la Venecia del Norte), una ciudad que me cautivó.... rodeada de canales para navegar por ellos y disfrutar del espectáculo de como se pueden adornar ventanas exponiendo muñecas de porcelana, peluches y juguetes o cortinas de ganchillo maravillosas.... Un fiel reflejo de lo que te podrías encontrar de puertas para dentro.... Me imagino quien ha podido haber puesto estas flores, o haber cosido la lona blanquiazul que tan bien luce entre medio de la majestuosa pared de piedra.... Un rinconcito pequeño, casi discreto, que me llamó la atención mientras paseaba por un pueblecito que es de cuento de hadas.... Y, cómo es tu ventana?

5 comentaris:

Imogen ha dit...

La meva finestra dona al mar. No m'agrada la platja pero crec que no podria soportar viure en un lloc on no pogués veure el mar quan em vingués de gust.
I veure'l cada matí...es tot un luxe

DooMMasteR ha dit...

No tinc cap finestra decorada que doni a l'exterior, però tinc un balconet ple de plantes, on gairebé no puc sortir per què els testos no em deixen, i florit de geranis i próximament, petunies.
Ah! I que no falti la estelada i la bandera del Barça. ;-)

Naia ha dit...

En mi ventana hay flores,y hasta hace poco la bandera del Athletic;)Desde mi ventana se ve gran parte de mi pueblo,me relaja mirar e imaginar como seran las cosas dentro de un tiempo,y que es lo que esta pasando (sera mi vena curiosa)jeje.

Cris (V/N) ha dit...

M'encanten les vostres finestres.... les meves ténen reixes.... no m'agraden gens, però tinc, con el DooMMaster, un balcó super xulo, on hi tenia plantes, que ara s'estan morint.... Coses de la vida.... Naia, hoy, cuelga una bandera culé, espero que sea un gran día para el Barça.... Dejo besos i petons :)

Jesús M. Tibau ha dit...

aquesta finestra convida