19.4.12

Realitat....

"La vida no és de color de rosa "

21 comentaris:

Sergi ha dit...

No cal que ho sigui, només que t'ho sembli!

Cris (V/N) ha dit...

Doncs XeXu, darrerament no m'ho sembla gens ni mica.... millor m'en vaig a fer nones :) Que descansis tu també, un petó!

Anònim ha dit...

Negre és com a mi m'agrada. Ben fosc i obscur per poder fer el que més m'agrada, muaahahhahhahahahha.
Cony de rosa ni hòsties... NE-GRE !

Dr. Muerte, qui si no...

Cris (V/N) ha dit...

*I què és el que més li agrada, Dr.M.? (llegeixi's com a pregunta retòrica, no cal contestar!) A mi el negre també m'agrada, molt! Gràcies per passar, vostè ja sap, oi?

Laura T. Marcel ha dit...

Aquesta foto m'ha recordat molt el darrer llibre que he llegiit i que encara no he tingut temps de postejar. Quin estressssss!
I la vida, a vegades és del color que tens al pot. Però recorda que amb els tres bàsics en podem fer tots els altres, es tracta de fer bé les barreges.

Elfreelang ha dit...

M'encanta que hagis tornat a re-emprendre el bloc rosa potser no però n'hi ha vides de tot color...bon cap de setmana guapa!

khalina ha dit...

Tots els colors van passant per la vida

Macondo ha dit...

La vida és multicolor!

Salutacions

rits ha dit...

No, no ho és. Xò per sort està plena de molts colors ben càlids!

Anònim ha dit...

Una foto preciosa, i no, la vida no sempre és de color rosa, encara que també es diu que depén del vidre del qual miris. O sigui que a saps...procura mirar sempre a través del vidre rosa, i punt, jajaj.
Molts petons maca, t´estimo, muakssss.

Naia

TORO SALVAJE ha dit...

Cada cop més negra.
Per desgràcia.

alfonso ha dit...


· Nos la están poniendo cada día más negra. Creen que toda la fotografía ha de ser en B&N, como en los 50, por ejemplo.
Al menos, tu foto alegra la vista.

· petons

CR. & .LMA
________________________________
·

Cris (V/N) ha dit...

*Laura, i quin llibre és? ara m'has fet encuriosir!!
*Elfreelang, moltsíssimes gràcies, a veure si m'aplico!
*Khalina, darrerament són colors molt pensits, eh?
*Macondo, si, multicolor, als contes!
*rits, cada dia té un color, però hi ha èpoques ven fosques, una pena!
*Naia, només dir-te que gràcies i molts muxus.... t'estimo nena!
*Toro, doncs si, i a més s'encomana
*Ñoco, y nosotros nos la hacemos negra también, lamentablemente!
_______________________________

*Petons a tothom, bona diada de Sant Jordi.... Ah, la paraula "rosa" porta sorpresa, crec que no l'ha descobert ningú, jajajaaa! (una incongruència més de les meves)

Anònim ha dit...

ehhhhhhhh, que yo la he descubierto, muy chula, jajaja.

Naia

Gerònima ha dit...

Hola preciosa!
La VIDA potser no és de color de rosa, però hi han dies que s'hi acosten eh!!
A buscar-los! Demà és St. Jordi, a mi m'encanta veure tants llibres al carrer i tantes flors i ...
Ah! i havia descobert la sorpresa abans de linkar-la!
ja ja ja!

Començem per fer un diumenge rosa??
:D

PS ha dit...

Jo la veig més aviat lilada, no? Els violacis també son colors preciosos, donen calma i intimitat, això ho sabia l´Edith també!

Bona Diada Cris!

petons !

pepa mas gisbert ha dit...

Es violeta si. Que placer volver a pasar por aquí.

Raúl ha dit...

Vuelvo a ti... Sonrío.

Pd.- Barna será para la segunda quincena de junio.

Anònim ha dit...

Passo i repasso perquè vostè i jo tenim un assumpte truculent pendent que no estarà per resoldre quan arribi l'estiu....

Dr. Muerte

Clidice ha dit...

Vermella, m'agrada la vida vermella :)

josep ha dit...

Recentment he descobert el teu bloc fotogràfic i haig de dir-te que m'ha agradat molt el que he vist. Hauria estat una penas que ho deixessis estar. Et linkaré en el meu bloc i així et podré visitar cada vegada que hi posis una nova imatge.
Una abraçada